2012. augusztus 5., vasárnap

Vegyes:D

Nézz a szemembe, hogy beleláss a lelkembe......



a legújabb szerzeményem...hát sajnos ez is fényképezhetetlen..de mindent megpróbáltam:D Szintén Panka egyik ékszere inspirálta..némi változtatást azért kieszközöltem rajta:) ( sajnos nem tudom mi Panka mintájának neve) De nagyon köszönöm ezt a szépséget is. Itt egy bejegyzésben is szeretnék köszönetet mondani neki a megosztott mintákért:D valahogy Panka mintái mindig akkor kerülnek  a kezembe amikor lelkileg nem vagyok a toppon...hát ez is ilyen...de megint segített:D

Régi süthető gyurmás ékszerek..ígértem hogy hozom őket:D



medálkák...amik nem igazán nyerték még el formájukat:(

és az elmaradhatatlan rózsák:D:


a fehér rózsa egy nagyon nagy gyűrű..:D és csillog is ...és nagyon szeretem:D a többiben pedig egy gyűrű és egy bedugós füli van:D


és a kis magányos:D
egy kis sütis gyűrű:D


3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nagyon szépek a gyurmák, a fülbevaló pedig csodaszép!!!

Liza írta...

Nagyon szép!

Nojcsi37 írta...

Köszönöm:D!