2011. szeptember 18., vasárnap

Ki kér egy szeletet...??:D








Nos...hát ez lenne legújabb alkotásom...amint látjátok új színt is beszereztem...ezt a szép kis puncsos pirosat ami szerintem nagyon "ennivaló" szín lett:D aránylag megvagyok elégedve a sütikkel...bár a pirosak kicsit más formájúak lettek....de hát ez a kézműves tárgyak szépsége..meg anyum szerint így jobb is lett:D remélem nektek is tetszik..és igyekszem a gyöngymunkámat is befejezni és felrakni:D ...dehát ezek a sütik valahogy gyorsabban mennek:D

3 megjegyzés:

Amy's írta...

Ennivaloan aranyosak valoban.Szerintem nagyon jok lettek ,foleg az a barnas szin benne olyan mintha igazandibol torta teszta lenne.
Nagyon ugyes vagy

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Tényleg nagyon aranyosak! Gratulálok,igazi különlegességek!

Csilla Papp írta...

Őrült jók lettek!!!Amikor megláttam,úgy rákívántam egy szelet tortára..:)Nagyon"bejön" ez a nyaki!!