2011. augusztus 31., szerda

Elmaradások:(



Nos elkészült Puszedli is:) legújabb zsugorkás művem:D csak annyiban nem vagyok vele megelégedve hogy az egyik fél hátoldalára ráfolyt lefújáskor a lakk és kicsit csúnyább lett:D de ettől még szeretem....majd legközelebb jobb lesz ..elvégre ki kell tapasztalnom az új zsugorka tulajdonságait is:D

Marilyn szett:



Nos hát elég sajnálatos módon ez a nyaklánc az egyetlen nagyobb alkotásom a nyáron...csak a méreteit érzékeltetve ....akkora mint a tenyerem..és 2 csomag fehér gyöngy ment rá...habár lehet hogy ezek az itteni boltok kicsit csalnak a gyöngymennyiségben...régebben sokkal több volt egy csomagba...nah de mindegy:D a szett kifejezés még nem igazán valósult meg...sőt semennyire ugyanis terveztem még hozzá kis masnis lógicás füliket de hát ember tervez...isten végez:D remélem majd egyszer sikerül azt is megmutatnom:D ráadásul még a nyaklánc sem teljes....ugyanis szeretnék a végére kis gyöngyikéket amiket már ki is válogattam...csak színben ide illő pálcám nincs:( de igyekszem beszerezni:D a gyűrűt pedig anyumtól kaptam...nagyon örültem neki..és remélem hamarosan ezt a szettet is teljes pompájában hordhatom:D




3 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Szuper dolgokat kreáltál!A puszedli füli szerintem nagyon precíz és nagyon jópofa,unokahúgom nagy kedvence volt néhány évvel ezelőtt,meg fogom neki mutatni,ha találkozunk:)Tuti odalesz tőle!!
A masni is nagyon munkás és gyönyörű darab!A gyűrűd is szuper,kíváncsian várom a szett kiteljesedését:)

Timike írta...

Igazán vagány csajos szépségeket alkottál. A fülcsik nagyon édik, a gyűrű is, az a masnis nyaklánc meg egyszerűen fantasztikus,már alig várom a folytatást.

Csilla Papp írta...

Őrült jó lett a Puszedlis füli!!Odavagyok érte!!A masnis nyaklánc is nagyon tetszik, én is várom a folytatást...Na, és hát a gyűrűd...állati jó!!:D