2011. július 18., hétfő

Újra gyöngyöt foghattam..:)

 Hamvas ártatlanság:


Ezt a fülbevalót már kb nyár elején elkezdtem..de minden úgy besűrűsödött hogy egyszerűen csak a múlt héten tudtam befejezni:) Kezdetben nem nagyon tetszett ...le is akartam bontani..de anyum meggyőzött és igaza volt...azóta már meg is sétáltattam:D A szirmokat Orsi hóvirág mintája alapján fűztem! :D nagyon köszönöm:D eredetileg Szilu virágot akartam..de soha nem voltam megelégedve a szirmokkal..bárhogy is alakítottam..de majd legközelebb:)

Lidércnyomás:



Jelenleg a kedvenceim közé sorolom ezt a gyűrűt:) Mamámnál nyaraltam és csak egy zacskónyi gyöngyöt vittem..lehet ez lehetett az oka hogy végre kilábaltam az alkotói válságból és felébredtem:D
egy csomag gyöngyből jobbat tudok kihozni mint egy doboznyiból:D..hát igazából nem nagyon nézegettem se mintákat sem képeket mielőtt ezt megfűztem..de már láttam hasonlókat..így nem mondhatom hogy túlságosan egyéni lenne...:) ...de jó volt hogy kicsit kísérleteztem:D

Rettentő gyönyörűség:



Hát igen..látszik hogy gyűrűre fájt a fogam..valamelyik nap láttam a városba egy csomó jó gyűrűt...de olyan drágák voltam..hogy elhatároztam miért nem fűzök inkább olyat amilyen másnak nem lesz:D így a gyöngyözői válságom kellős közepén jött ez az ötlet...amilyen gyűrű lehet hogy létezik..de én még nem láttam..így talán kimondhatom..egyéni gondolattól vezérelve fűztem:) egy sorozat elolvasása után alkottam..és a könyv miatt sok jó gondolatom is támadt...így ezért kapta a gyűrű a trilógia első részének címét:)

És végül de nem utolsó sorban:

A díjam amit Kkatitól kaptam ..és nagyon örülök neki..teljes szívemből köszönöm:) sajnálom hogy csak most tudtam átvenni ...de nem volt időm:D


A díj szabályai:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.

hát egyenlőre nem nagyon tudom kiválasztani a díjazottakat..mert sajnos megint minden sűrű a fejem fölött:( de nagyon igyekszem..mert előreláthatólag lesz egy szusszanásnyi szünetem:D

Még egyszer nagyon köszönöm Kati..és remélem másnak is majd örömet okozhatok vele:)
És BOCSÁNAT a késésért:D

7 megjegyzés:

Mar Bisutería írta...

es todo muy bonito, pero los pendientes me han enamorado

Piky73 írta...

Gyönyörűek! Különösen a türkizkékes!!! Szerintem sokak tekintetét magára fogják vonni, s biztosan sokkal szebbek, mint amiket az üzletben láttál!!! :)

Timike írta...

Gratulálok a díjhoz, szerintem is figyelemfelkeltőek az ékszereid, nekem a lila fülbevaló a favorit. A gyűrűk is elképesztően szépek.

Mia írta...

Alkotói válság ide vagy oda, bizony szépségesek lettek. Ami a kéket illeti, nekem is nagy kedvencem lenne...:) hihi, mondom én mindig, a bőség zavara. (Én is minél több gyöngyöt begyűjtök, annál több egyelőre viszont megvalósítatlan tervem van. Ki érti ezt? Nem foghatunk mindent a melegre!)

Panka gyöngye írta...

Nem is tudom melyiket dicsérjem először:))))Talán a két gyűrűt!!!!Főleg az alsót,még jó hogy nem vettél,hanem inkább fűztél:)))Nagyon tetszik a színe is,meg a minta is:)))A kék gyűrűd is gyönyörű,biztos a különleges környezet is hozzájárult a sikeréhez ennek a gyűrűnek:)
És Anyukád tanácsát is jó,hogy megfogadtad:))))Minden gyönyörű!!!És remélem vége a válságnak.)))

Nojcsi37 írta...

Köszönöm szépen mindenkinek..nagyon aranyosak vagytok!Hát Mia..én is egyet értek azzal hogy minél több gyöngyöd van annál több kellene..mert ehhez ez kell...ahhoz meg az nincs:) de tényleg lehet hogy jobb ha csak kiraksz magad elé 5 csomagot és csinálsz valamit:) Timi..és Piky..köszönöm a dicséreteket...tényleg úgy érzem jobb hogy nem vettem semmit a boltban..így legalább lekötöttem magam:D És Panka...neked is nagyon köszönöm a sok dicséretet..és én is remélem hogy vége a válságnak:)
GRACIAS!:D

Timike írta...

Nézz be hozzám kapsz tőlem valamit.