2011. május 2., hétfő

Ébredő természet







Hát..tanulva az előző esetből...azzal kezdeném hogy kik ennek a szettnek az ihletői. A medálka Orsi egyik egyedi tervezésű talizmánja...a kis fülbevalók pedig némi változtatással Panka képei után készültek..mert nagyon nagyon tetszettek..remélem nem baj:) Még soha nem csináltam sem ilyen fülbevalót...sem pedig medált..de nagyon izgalmas volt....talán még lehetne szebb..de végülis meg vagyok velük elégedve:) Nagy szerencse volt hogy pont olyan 8/0-ásom volt ami illett a fülbevaló színeihez:) Már készül a virágos lánc is csak összeszerelésre vár:)És nagyon köszönöm a szuper ötleteket és ihletet a két gyöngyösnek:)

7 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon-nagyon szívesen, csodaszépek lettek!!!!!!! Nagyon örülök, hogy megfűzted a Talizmánt!!!! :D :D
Akarok majd mintát is rajzolni hozzá, meg oly sok minden máshoz is meg kellene már rajzolnom, csak hát sajnos a nap csak 24 órából áll. :(
De rajta vagyok a témán, ez most adott egy nagy löketet hozzá, köszönöm!!!!! :)))

Panka gyöngye írta...

Örülök,hogy inspirálhattalak!!!:)))És persze,hogy nem baj,én is sok ékszert fűztem képről:))),főleg Bilobákat:)Nagyon szép szettet fűztél,csodásan passzolnak egymáshoz!!!

kkati írta...

Szuper lett a lánc is, a fülbevaló is. Ezek a színek most nekem is nagyon tetszenek.Ahhoz is gratulálnom kell, hogy képről ilyen jól tudsz fűzni.

Nojcsi37 írta...

:D nagyon köszönöm mindenkinek..nagyon aranyosak vagytok !! Hát Orsi sajnos én is találkoztam már azzal a problémával hogy egy nap csak 24 órából áll:)ugyan nem az én érdemem hanem a tiéd hogy ilyen szépeket fűzöl és arra ösztönzöl mindenkit hogy addig ne tudjon aludni míg meg nem fejti a mintát/képet:) köszönöm neked is a kedves szavakat!
Panka köszönöm neked is..mostanság annyiszor nézek be hozzád is..nagyon jó ötletek adnak az ékszereid..és az új bogyód is nagyon tetszik:) Kati..örülök hogy neked is tetszik..:) ezek a színek nekem is nagyon bejönnek..:)

Zsófi írta...

Nagyon szépek, lehet majd megpróbálkozom hasonlókkal, sajnos mostanában én is időhiánnyal küzdök, de próbálok lopni innen-onnan szabad perceket. :-)

Timike írta...

Valóban csodás szett lett, gratulálok, hozzá, nagyon jól összeválogattad a színeket.És az a medálfüggesztő, nagyon jó ötlet azzal a kis szívecskével.

Nojcsi37 írta...

Köszönöm szépen nektek!:)