2011. február 13., vasárnap

Tavirózsa.. :D






ÁÁÁ..... végre sikerült hosszú idő óta egy kis gyöngyöt vennem a kezembe! nem is gondoltam volna hogy ha ilyen sokáig nem fűzök akkor elvonási tüneteket fogok produkálni :D Teljesen megnyugtatott miközben fűztem...soha nem volt még hogy egy nap képes voltam megcsinálni 4 szirmot is..nagyon jó volt végre fűzni egy kicsit és kiszakadni a hétköznapokból! És hát persze mi is lett volna az első amihez nyúlok ha nem  a régóta vágyott tavirózsám! Eredetileg nem ilyenre terveztem..és nagyon megviselt hogy nem tudtam úgy megcsinálni ahogy Orsi elküldte mintán....teljesen érthető a leírás..csak egy baj van hogy még nem nagyon csináltam páratlan peyote-t ...igaz sikerült hozzá találnom egy érthető mintát..de a fogyasztást végképp nem tudom és mintát sem találtam.. :( nagyon szomorú voltam hogy nem tudom megfűzni úgy ahogy szerettem volna...mintahiányom..meg technikai hiányosságaim miatt...DE addig fogok keresni..és majd gyakorolni míg nem megy..mert engem az ilyen dolgok nagyon idegesítenek..képes vagyok arra is hogy nem alszok miatta ...XD Úgyhogy igyekszem és remélem menni fog! Minden esetre megfűztem és kicsit átalakítottam...sajnos még az is probléma volt hogy nem volt 14 mm-es rivoli sehol sem...így 12-est kellett fűznöm amire viszont a mintát is át kellett alakítani..nah de mindegy a lényeg hogy megoldottam:D Orsina tavirózsás gyűrűjéről próbáltam meg leolvasni a fűzési mintát( remélem nem haragszik) nem tudom hogy sikerült e ,...XD minden esetre hasonlít rá..persze nem olyan szép.. :) még nem vagyok vele teljesen megelégedve...ráadásul annyira siettem mert a tanulás miatt nem hinném hogy egyhamar lesz időm.. :( hogy csak gyorsan lefényképeztem..és még a damilt sem fűztem el...de majd sort kerítek rá..XD nem tudom milyen lesz a lánc..lehet hogy nem rakok hozzá semmit...mert túl sok lenne..de majd még meglátom..!
Hát úgy érzem van még mit csiszolni rajta..és igyekszem is! Minden esetre köszönöm szépen a mintát..és igyekszem bepótolni hiányosságom.. :)

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon szívesen!
Csodaszép lett így is, majd én is próbálok nézni valami páratlan peyote-os mintát, és azért remélem fogsz tudni aludni!!! :)

Timike írta...

Nekem is nagyon tetsyik , eredeti a szinvilága.

Piky73 írta...

Imádom :)

Nojcsi37 írta...

Nagyon szépen köszönöm..nem kell fáradnod Orsi majd megoldom valahogy nem szeretnélek terhelni ezzel a sok sok okosság mellett amit a fejedbe kell neked is tömni..XD ahogy nekem is :) Timike..neked is nagyon köszönöm a kedves szavakat..Piky..hálás vagyok a dicsérő szavakért :)