2010. december 5., vasárnap

Köszönet!!

Nagyon köszönöm azoknak az embereknek akik látogatják a blogom és kedves megjegyzéseket írnak a képek alá!! Ez viccesen hangzik hiszen egyenlőre még csak Orsina látogatja a blogom :) na de minden esetre nagyon szépen köszönöm neki a kedvességet!! Tudom hogy ha részt vennék az ún. gyöngyös életben..fórumoznék és stb....akkor több kedves gyöngyössel is megismerkedhetnék..de sajnos egy mp időm sincsen néha még enni sem...a számítógép..és internet..hát talán álmomban..:) És még ezúton szeretném megköszönni Orsinának a játékot amin én is részt vehette....sajnos a blogba nem tudok írni mert ez a gép egyszerűen nem hajlandó megjeleníteni a betűkódot..:( És gratulálok a nyerteseknek is!!
                                                                                            NOJCSI37

2 megjegyzés:

Orsi írta...

Jajj, de kis aranyos vagy, szívesen! És ne aggódj, szerintem fogják majd látogatni a blogod az emberek, hisz nagyon ügyes vagy, csodaszép ékszereket készítesz és Anyukád is!!
Én se szoktam sehol fórumozni, nekem se nagyon van még arra is időm, csak a saját baráti fórumunkon vagyok aktív résztvevő, esetleg ha próbálsz kommentelgetni néha-néha (ha van egy picike időd) azoknak, akiknél megtetszik valami, akkor majd megnézik a blogodat, és remélhetőleg ők is visszaírnak, mert biztosan tetszeni fog nekik, amit itt látnak! :)

Nojcsi37 írta...

Nagyon szépen köszönöm a dicsérő és biztató szavakat!! nagyon kedves mindenkitől aki egy kedves megjegyzéssel illette a képeket vagy rendszeres látogatóm lett!! :) már elmondhatom hogy ilyenem is van..:D Nagyon köszönöm mindenkinek a bizalmat és a támogatást !!