2010. november 6., szombat

Masni képzelőerőre várva....


Először is nagyon köszönöm hogy Sabrina elkészítette a mintát...amely nagyon érthető volt! Másrészt viszont Orsinának köszönöm hogy olyan szép nyakláncot készített ami szintén arra kényszerített hogy megkeressem a mintát és megfűzzem a masnit!! Még soha nem csináltam semmit brick stitch technikával de ez a része nem tűnt nehéznek így lehet máskor is kipróbálok még valamit..persze csak ha lesz IDŐM..!! Sajnos történt egy kis probléma is...már egy masnit elsirattam..:( Ez ugyanis már egy második variáció....hát igen a gyöngyfűzés "csodája" amikor az utolsó öltésnél eltörik egy gyöngy ..és vége mindennek.. :( De nem adtam fel elhatároztam hogy a szünetben nekem lesz masnim..és kész ! :D Persze még nem annyira szép..nem vagyok vele teljesen kibékülve...de majd legközelebb..!! Mivel Még nem született meg a fejemben a megfelelő lánc ezért nem tudom hogy milyen legyen..de majdcsak megálmodom!! Ha esetleg van valakinek ötlete szívesen fogadom...:D

3 megjegyzés:

Orsi írta...

Fantasztikus lett, örülök ha inspirálhattalak, én mindenképp egy hosszú láncban tudnám elképzelni, de lógicának (könyvjelző, kulcstartó, táskadísz) is biztosan szuper lenne!

Nojcsi37 írta...

Nagyon szépen köszönöm...és az ötleteket is:)
Én is valamilyen hosszú láncba szántam csak még maga az ötlet nem nagyon akar megszületni..de ma már egy halovány ötletem támadt és készülnek a bogyók is...még egyszer köszönöm a sok szépet amit írtál!!

Amy's írta...

Gyonyoru!!!!!!!
nagyon tetszik, faj a fogam egy masnira de meg nem jutottam el idaig:)
Szepek a munkaid